BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 22, 2010

hidup keluarga musnah...gara2 dasar perompak!

22 Feb 2010.....kngan yang x akan dilupakan bg seluruh family ku....huhuhuhu rumah ku di masuk pencuri pd pkl 9.50-10 something.....Ya ALLAH....paling menyedihkan semua barang harta bapak n mama aku dikebas orang......rumah aku seperti kena bom...dgn katil,meja,almari rosak gara perompak kurang ajar....dasar x sedar dri...kcik2 xseh mampus...bl bsr pandai curi...ANK SIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sedihnya coz ma x dapat kawal perasaan...of course r org perempuan...barang kemas merupakan asset utama setiap wanita....aku tahu abah sedih...tapi abah x seh tunjuk depan ank2 dia.....YA ALLAH aku thu ssh dapat balik baran tue tp at least ma n abah berusaha...mgkin ada hikmah disebalik kejadian nie...tapi aku ttp sedih...lbh2 lg....duit tue ma cmpan tuk dia sambung master.....kepada pencuri 2 ingat r duit kau org ambik adalah duit haram....sampai mati aku xkan berkat apa dia ambik

0 comments: