BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 10, 2010

rindunya...lm x tulis blog...........

assalamualaikum....dah lama aku x menaip blog aku yg x lawa nie...wpun x ramai bc tp aku nie minat menulis tuk luahkan perasaan aty aku nie...minggu nie aku mmg stress dgn tgsan wpun minggu nie aku nk bli kg,,,,ingatkan cuti nie leh rest tapi bk je dr cuti aku ada 3 test!!!!!!!!!!!1mak oi...test marketing,law n akaun,,,so tpaksa aku bawa bku...emmmm nasib badan kau r nina...

emmm...aku nk kongsikan sesuatu...sbnrnya aku mmg benci kat kawan yg kat dpn baik tp kat blkg aku...ya ALLAH mgutuk aku n fitnah aku...benci r kat dia tue tp yg penting org x cya kat dia....aku grm btul r kat dia...kalu dia tue baik ok r tp perangai "SYAITAN YG BTOPENGKAN MANUSIA"..pakai je tudung tapi maksiat...emmm x yah r ckp...ckp je dah taubat tp?myampah...just blog dapat bg aku pluang luahkan tension aku nie...

aku dk pikir masa depan....

bilo tingatkan family,aku rasa frust sebab dh 2 sem result aku maintain...mksd aku x naik n turun...aku harap sem nie aku ok.
AMIN....

0 comments: