BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 10, 2010

apa akan berlaku dlm ms 5 thn lg.....

si poyo yg DEBAB

salam.... hari niee aku tfikir apa akan berlaku pd dri aku dalam ms tempoh 5thn nie....aku dapat rasakan yg aku akn mlanjutkan pelajaran lg... kalu ada rezeki aku nk sambung sampai master...impian aku nk jd ank yg berjaya...kalu abh jadi cikgu kalu blh aku nk up dr abah... aku nk jd PENSYARAH
pensyarah..pensyarah...wow....aku kn berusaha lbh dari skrg kalu akn nk capai kejaya aku sbgai pensyarah.Tugas menjadi pensyarah bkn mudah cz kerjaya tuk kn pikir ms depan oghe lain jgj...yealah aku kn pikir pasal bkl student aku...2 pun kalu ada rezeki jd pensyarah r.....hehehehehe... lepas dh bis belajar br pikir pasal family....tapi kalu aku kahwin awl?NO!!!!!! x mgkin cz calon pn xde....ckp psl bfrenz nieteringat lak kat ex aku....emmmm...aku dh 100% x ingatkan dia...wat pe ingatkan lelaki yg hanya permainkan aku...ALLAH maha esa....dlu dia tnggalkan aku sb dia jth cinta dgn akak aku...skrng 2 org tue dah pts jgk...emmmm nasib kau org r.. apa aku harapkan dapat jmpa lelaki yg baik n x ambik kesempatan ke atas aku yg lemah nie...impian aku nk jumpa lelaki yg baik,islam,patuh perintah Allah n yg penting dapat mengajar n membimbing aku k jalan yg benar....rupa paras x mjanjikan kbahagia kerana rupa paras adalah kecantikan yg sementara aje... dalam ms 5 thn nie jgk aku nk jg mama n abah....aku nk bg dia owh bhgia mnikmati hidup bsama2 ank2.dh byk pengorbanan dia owg lakukan tuk bsrkan aku,fahmi,nurul n naniey....love u mama n abah

1 comments:

Zul said...

Hi... Have a nice day

Cheers!
fivezull

moneyallmylife.com
the-onedrop-perfumes.blogspot.com
the-internet-movies.blogspot.com
cheap-higoat.blogspot.com
onlinedegrees-accounting.blogspot.com
mystar-a-b.blogspot.com
freesmartphoneblackberry.Co.CC
freewebsitehostings.Co.CC
freeblackberryphones.Co.CC