BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 2, 2010

umah ku dirompak............

assalamualaiku....hai blog...aku rindu nk menulis luahan atyku....ya ALLAH dugaan apa kau berikan kepada keluargaku.....pd 22/2/2010 kenangan xkan aku n family aku lupakan pabila semua harta yang mama n abah kumpul tuk kami 4beradik dirompak....semua barang kemas dicuri...aku sedih coz 2 harta je yg kami ada....semua diambik owg....huhuhuhuh...mama na syg mama....mama n abah bla nk dh ada duit nk akn belikan yg baru.....kebanyakkan barang yg hilang milik arwah nenek aku.....mama n abah dh x mampu lg....tp bg dia org kami adik beradik lbh berharga...
biar aku citer balik...pada hari isnin minggu lps abh,nani n mama kuar ke psr ct khadijah....ms tue mama,abah n nani nmpak ada sebuah kereta park dpn umah aku...keta wira biru...dia owg x syak ingatkan family cikgu hashim yakni jiran aku...coz masa 2 umah dia owh wat meeting persatuan keluarga...so abah n mama x syak...tp sbnrnya dia owg r perompak!!!!!!!!!!!!!hazwan iaitu jiran aku nmpak dia owg msuk umah aku pas abh kuar dgn mama n nani...hazwan pun x syak sb dia ingat abh je n ingat oghe tua nk baiki umah @ saudara aku...ms tue nate perompak msk umah aku gn pintu blkg...pintu blkg rosak...n dia owg masuk pintu blik yg ada brg kemas dgn menggunakan lesung dr dapur aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!katil abah rsk sb brg dk dlm tue...huhuhuhu...smua dikebas.....huhuhu...,kad bank abah pun dia ambik tapi mujur abah sempat sekat...masa first abah msk umah,ms xtau umah kn rompak abh n nani kejut sgt...pastu ma msk n pengsan...huhuhuh..mama na syg ma....mlm tue trus jmpa bmoh nk bg panas...tp sampai skrng perompak tue x wat mai...aku doa spt blik brg tue...sb ada ustaz bgthu brng tue msh ada dlm tgn dia sb dia dh rs panas...tp x tau tue keje ALLAH...kalu ada rezeki ada r....aku harap perompak mati!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: