BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 15, 2010

huhuhu...stress+tension=x tau nk kata apo...

ain,jijah,me,kim and izat
rabie,ain n me
study...study...study..study.... alamak brp hari lg nk balik kedah...alah baru je balik tapi nk kn balik plk...emmm...myampah btul...tapi aku x blh oyk gitu coz aku g uitm tuk bljr b bg segulung diploma....YA ALLAH....aku bharap dapat result yg gempaq sem nie.... sem nie ada byk cabaran coz subjek memghafal...cnthnya subjek marketing n law...tapi subjek tax kn hafal jgk.... sem depan may be aku kn dk luar...lbh byk cabaran lak plk...may be aku just duk dgn jijah , kimah n izat...ain may be x duk sekali...dan yang pasti aku xakn duk dhn A...nanti bilo aku ambik dia byk mslh akn timbul...al maklum si A tue hipokrit...dpn geng aku bkn punya baik tapi belakang aku mcm2 dia kato...dia tue mmg r xsdr dri...kalu lah aku jd parent dia aku mmg sdh ada ankmcm dia tue.....brp kali taubat tapi ttp wat bnda yang sama....huhuhuhuhu....i hate si A..... duit sem nie kn cmpan r ckit tuk umah sewa....cz biasanya umah sewa nk 2 bln deposit,so kn r bjimat.aku x mau sshkan ma n abah....aku nk belajar so biar duit belajar aku yang tanggung pengajian aku...bilo aku btl2 pokai br aku blh mntak...hhehehehehe

0 comments: