BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 19, 2010

KENA BALIK KEDAH....huhuhuh sedih!!!!!!!!!!1

20/2/10....huhuhu esk aku terpaksa blik ke uitm kedah...alah br je blik kg tapi dh kena balik...aduh tension bangat tapi nk wat mcm mn tugas seorg pelajar. buka2 terus ada test...bkn 1 tp aku ada 3 test...
hari esk adalah hari mengerikan coz aku mmg x blh naik bas....aku loya naik bas...so sebelum naik bas aku kn mkn ubat tue trip.pastikan vicks n panadol beserta dgn ayer mineral n yang paling penting aku kn bw plastik tkt aku........phm2 r yea....hehehehehe....
tapi sekarang aku ttanya sapo yg hantar shout dlm blog aku gn nm ex aku?pelik btl r.....siap tau nm ex aku n nm aku...tapi aku x tau sapo...nk fitnah pun x blh sb dosa...tapi apa pun kt dia cz msk blog aku...hehehehehe...ada peminat
esk mesti rasa sdh...yealah akukan ank bongsu...kena pastikan kn muaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh kat mama n abah dulu...ambik berkat gitu......pastu bl sampai kn bg tudung yg org tempah...biasa r langkah awl tuk menjadi usahawan...ckit2 lm2 jd bukit..
tapi aku kn usaha tuk jd manusia berjaya...fokus aku sekarang dapat diploma n impian ku ingin melanjutkan pelajaran pd thp ijazah pada bln 12 nie....
doakan aku yea kawan2.....i love my frenz n my family....

0 comments: