BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 15, 2010

yahoo.....hepinya!!!!!

i love super junior!!!!!!!

salam wat semua....apa habaq semua...hehehehehe...2 je aku thu bahasa kedah...hahahahha... hari nie aku hepi ckit berbanding2 hari2 yang lepas...xtau knpa...emmm...maybe geng2 aku selalu wat lawak...sebut pasal lawak,td ada presentation marketing...seperti biasa group aku selalu bikin gempaq!!!!suasana kelas yang mula2 serius bertukar lucu dgn kerenah sahabat2 aku iatu g-jah(sebut leklok bkn gajah....hehehehe)kimah,izat n serius gurl ain...hahahahah...td group kt owng kena present pasal sales promotion....ms tue aku agak mengantuk...al maklumlah pkul 2-4 kelas marketing...mengantuk sangat3...tapi x r sampai tertido dalam kelas....emmmm.... duit aku mkn hari mkn kurang,,,tp still ada n cukup r...hahahaha...tp 26 nie nk p penang n padang besaq...kt citu mesti aku shopping sakan...emmm bkn pe pakaian kt citu murah2....mnggu nie aku ada test tax...ALAMAK!!!!x study lg.....mcm mana r aku nie.....tp kn relax2 kalu gopoh t x msg apa aku belajar nanti...btul x...hehehehe.. tapi sem nie pnh cabaran buat bdk2 part5,sebab result part5 nie kt owg gn tuk apply ijazah ambilan bulan 12 nanti...aku confuse nkambik ijazah pe....mama n abah suh ambik perakaunan lg cz aku save 2sem@1thn...tp aku mcm mnt management....emmmm x tau r mcm mana....tapi sem nie mmg aku kn pulon sangat tuk naikkan cgpa aku...
FAR B 3.0 = 9 MAF B+ 3.33 = 9.99 TAX B 3.0 = 9 MKT A 4.0 = 12 LAW B 3.0 = 9 BEL 3.0 = 9
TOTOL =57.99
GPA =3.22
TIDAK!!!!!!CGPA XKAN NAIK KALU SEM NIE RESULT MCM NIE!!!!
CGPA=3.204 BERSAMAAN NAIK JUST 0.004!
macam mana nie nina oooooiiiiiii....apa aku perlu lakukan!!!!!!!CHAIYOK!!!!!

0 comments: