BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 2, 2010

NINA!!!!!!!!!alert pd jadual exam!!!!!

assalamualaikum....
hari entah kenapa aku p lambat kat dewan exam...ku ingat exam pkl 9.15 tp kul 9.00......bangun tue dah pg cm ingat lambat lg...maku dbuatnya bla sampai kat dewan,tp as usual aku n geng2 aku wat muka x bersalah n terus jalan wat x tahu...hahahaha padahal masa tue ALLAH je tahu betapa malunya aku...merah muka mcm pakai pemerah pipi tp nk wat mcm mana,kn wat x tau demi menjawab paper tax.....
alhamdulillah.......
masa jawab td boleh r dkatakan 75% tp rasa takut jgk r,carry mark pun x setinggi kawan aku yang lain....tapi sebagai owg islam aku bersyukur apa yg aku dapat coz tuk semua usaha aku....apa yang penting aku dah berusaha yang terbaik.....
kenyang!!!!!!!
selepas balik jawab paper tax terus terasa lapar,al maklumlah x mam pagi ms nk p jwb paper td...kalu r abah n mama thu aku x mam pg sebelum jawab paper mesti aku kn marah,tp nk way camner aku just ska minum je....mula2 ingat nk p mam kat food court tp dsebabkan makanan kat ci 2 x best,NAZAK group pun terus p ke dining kami...frust jgk coz kat ci 2 pun xde makanan.....nk mam manggi x elok time exam,so aku n izzat ambik jalan mudah beli nasi ayam....ingatkan sedap,tp...huhuhu...x sedap.....pas mam semua apa lg time check facebook,tp x leh bka,kn block sebab gn yg UiTM punya,so bk r blog......
Jarang2.....
aku sebenarnya jarang buka blog,tp sejak 2menjak nie,alu rasa aku perlukan tempat tuk mencurahkan perasaan aty.....lebih2 sekarang,macam musibah melanda dalam kehidupan fa mily ku...iaitu ABANG aku.....makin kurang ajar disebabkan perempuan.....huhuhu...abah n mama selalu pesan jgn hiraukan dia...tp aku pin ada persaan bila dia kurang ajar dgn family aku...mmg dia abang tapi dia xde hak wat macam tue kat abah n mama...ynpa abah n mama dia xleh hidup....mcm2 pengorbanan abah wat tuk dia...tapi dia wat bodoh....huhu
DAH2....
malas nk pikir...sekarang kn fokuskan 2 paper lg yg x lepas...paper akaun n costing....wish me luck!!!!
KAT BAWAH NIE...WAJAH CERIA MY FRENZ...CERIA KE?



Jijah,ain n izzat bcuk2.....hahahahaha


izzat bcuk,me ,mama kim.....



qilah,izzat,jijah n arnie( br lps blakon tuk BEL)

0 comments: